Thursday, September 6, 2007

FRANCAIS SYUKUR ELIT

Alhamdulillah, setelah menceburi bidang perniagaan rawatan dialisis selama 4 tahun, Syukur Elit berhasrat ingin mengembangkan empayar perniagaannya melalui program francais. Bagi sesiapa yang berminat ingin menjadi francaisi kepada Syukur Elit bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut melalui email atau telefon yang dipaparkan di blog ini.
Apa yang menjadi matlamat kami disamping profit dalam perniagaan ialah perkongsian modal dan pengalaman dalam bidang ini yang masih lagi kekurangan penglibatan bumiputera. Sedangkan jumlah pesakit buah pinggang semakin meningkat, adalah amat menyedihkan saudara-saudara kita yang menderita dengan penyakit ini sukar untuk mendapat rawatan dialisis dalam suasana yang menenangkan jiwanya, mententeramkan perasaannya dan mendapat layanan mesra seumpama sebuah keluarga.
Konsep 'pemulihan total' dan bukan sekadar 'rawatan' diyakini mampu membantu pesakit dialisis untuk hidup seperti orang lain ,Insyaallah. Inilah yang cuba diterap dan diperkenalkan oleh Syukur Elit di dalam perniagaannya.

No comments:

Post a Comment